25 januari 2017

Parkskolan borde städa framför egen dörr först innan den har synpunkter...

Hörde att Parkskolan hade synpunkter på mitt besök där nere igår när min dotter var försvunnen pga mobbning. Ja tänka sig. De får ha vilka jävla synpunkter de vill. Är så arg att jag kokar.

Tänk om jag har synpunkter på mobbningen och att de låter henne bli utsatt för mobbning så hon inte kan stanna på lektionerna och sedan att ingen följer upp och har koll på var hon är. Här ska fan inte skolan ha synpunkter på vad jag gör. De borde städa framför egen dörr först. 

De ska se till att skolan är trygg, att ungarna går på lektionerna och att mobbarna slutar. Om det inte sker så är det självklart att jag tar tag i situationen. Har gjort och kommer att göra. Alla som mobbar min dotter kommer jag personligen att tala med så fort tillfälle ges. Var så säker. 

Har pratat med min mor och om det inte bli bättring där nere ska vi boka ett besök och helt enkelt läsa lusen av dom.

Inga kommentarer: