Kommer att påminna Barometern/OT varje dag till de har gjort en rättelse. Jag har tålamod. Mycket tålamod. Och är luttrad. Tror inte ens att en novis första terminen på journalisthögskolan skulle sätta en så pass förvriden och "polisvinklad" rubrik. Journalister ska inte slicka polisstövlar, utan formulera sig neutralt.
25 juni 2026
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar