15 november 2009

Vad vill du att jag ska skriva om?

Det händer att jag får tips från läsekretsen om saker de vill jag ska skriva om. Men det sker inte så ofta. Därför vill jag uppmuntra till fler förslag. Jag saknar inte egna idéer, men det är alltid trevligt att bredda sig och utveckla bloggen.

Om önskemålen ligger inom rimlighetens gräns så lovar jag att försöka lösa uppgiften, även om det kan ta lite tid. Mina enda krav är att ämnet skall ha någon koppling till Mönsterås Kommun (Mönsterås, Fliseryds eller Ålems gamla socknar). Uppenbart skvaller eller personangrepp vill jag heller inte skriva om.

Om du vill vara anonym så kan du lämna förslaget som en kommentar till detta inlägg. Annars går det förstås bra att mejla till joni7229@passagen.se
Om du inte är anonym så skriv om du ändå vill vara anonym i artikeln eller om jag får nämna ditt namn.

1 kommentar:

Anonym sa...

övergångs fönstret öppnar idaG? skriv lite om vad ska händer i komunen nu?