5 oktober 2010

Bevis - arbetsintyg och vitsord

Sedan jag för några dagar sedan skrev om mina äventyr vid Växjö Universitet på 1990-talet, så var det någon som ifrågasatte att jag verkligen hade undervisat där. Därför avser jag att redovisa bevis. Först en lista på gjorda arbeten. OBS att varje undervisningstimme motsvarar ett antal förberedelsetimmar. 50 undervisningstimmar skulle jag tro mostsvarade omkring 300-500 verkliga arbetstimmar.

Jag har också de senaste åren ibland fått höra att jag nog har fått sluta vissa jobb eftersom jag skulle vara en besvärlig person att ha att göra med. Det stämmer inte alls. Jag redovisar därför ytterligare tre papper med vitsord som styrker det jag redan har skrivit om. Klicka på dokumenten för att läsa dem. Ibland krävs det sedan ett extra klick för att förstora dokumentet.


Arbetsintyg från Växjö Universitet.




















Vitsord från 1998 och framåt för undervisning vid Växjö universitet. Åren 1995-1997 hade jag en annan studierektor.

















Vitsord från min tid som vikarierande barnbibliotekarie i Mönsterås.






































Vitsord från min tid på Gymnasiebiblioteket i Mönsterås.

Inga kommentarer: