9 mars 2011

Ny upplaga av Mönsteråsboken

Bestämde idag att låta trycka upp 200 nya exemplar av min bok "På Åsen - En resa genom tidernas Mönsterås". Om ett par veckor bör den vara färdig. (Nu, den 22 mars har böckerna kommit)

Det innebär att det går bra att beställa böcker av mig igen till min mejl joni7229@gmail.com

Eftersom första upplagans 200 ex sålde slut på ett par veckor, så hoppas jag kunna sälja den nya upplagan inom 6 månader. Jag får väl helt enkelt marknadsföra den lite bättre, sätta upp lappar, ha bokbord ibland, kanske ge boken en egen hemsida på Internet etc. Och så kanske folk som har läst den pratar med någon annan och så snurrar det på. För att slippa skriva om boken så mycket här på bloggen så lägger jag upp bokens pressmeddelande som en länk i bloggens högerkant. Där finns information om boken, pris, hur man beställer etc.

2 kommentarer:

Max Torstensson sa...

Kanske vår & sommarmarknaden är något! :)

Jonny sa...

Ja, absolut. Ska höra mig för om man mot en mindre avgift kan få slå upp ett litet bord.