7 maj 2011

Solsken och mycket folk när jag debuterade som marknadsknalle

Mönsterås vårmarknad har ibland haft otur med vädret, men i år kunde ingen klaga. Under en klarblå himmel bjöds som vanligt på allsköns tingeltangel och säkert även en del kvalitetsprodukter. Och så kunde ju den som ville se undertecknad, växla några ord och kanske köpa min bok.


Jag var på plats klockan åtta då de riktiga knallarna höll på att ställa i ordning.


Mitt emot mig hade Centerpartiet sin avdelning. Vi var goda grannar.



Framåt 11.30 var det ganska mycket folk.


Jag hade min plats i närheten av Verners Husgeråd. Jag kände mig lite sliten efter en veckas smärtor med stukad fot. Men affärerna gick bra. Dessutom blev det en del roliga samtal. Dottern hälsade på en stund.


Dottern tog visst en runda bort till tivolit också.




















Inga kommentarer: