29 november 2015

Första riktiga läsarrecensionen...

Tidigare har bara min mor och en speciell utvald provläsare fått ta del av min bok. Nu har jag fått första riktiga responsen från en läsare. Det var över förväntan. Den här gången har jag inte förväntat mig annat än kritik faktiskt. Så jag får samla på de positiva orden. Så här skrev en läsare:

Jag har sträckläst Muddern, en osannolik men också pricksäker story! Mycket personlig. Hade väldigt roligt, igenkänningsfaktorn var hela tiden skyhög! Man känner verkligen att man befinner sig i Mönsterås. Stämningen pendlar mellan melankoli och burlesk med en del invecklad mystik. Ett litet uns väl inlindat stick av tåtramperi också... Det gjorde du bra, Jonny Nilsson! Kultstämpel på den!
De som föredrar stilistiska mästerverk kan hitta oräkneliga sådana på bibblan.


Inga kommentarer: