15 december 2009

Mönsterås GoIF - summering av frimånaden

Jimmy in
Frimånaden torde nu vara slut, och jag noterar att ytterligare en spelare har anslutit sig till truppen - Jimmy Nilsson från blekingeklubben Hällaryds IF. Mycket mer än så vet jag faktiskt inte. Förhoppningsvis får vi veta mer med tiden. Hoppas han känner sig välkommen!

MN ut
Noterar också att GIF-spelaren MN har skrivit på för Timmernabben. (MN vill inte medverka med sitt namn, vilket respekteras, även om man enligt datainspektionen har rätt att nämna namn i bloggar). MN skall enligt uppgift ha spelat A-lagsmatcher för GIF förra säsongen, men jag missade tyvärr det. Kanske var det i bortamatcher, eller så hade jag inte lärt känna laget tillräckligt, eller så har uppgiftslämnaren fel.

Därmed torde vi kunna summera frimånaden:
Ut går:
Anton Agebjörn till Kalmar FF tipselit.
Niki Avdyli till Oskarshamns AIK (trean)
Hamze Ghanvatizadeh till Smedby BOIK (elitfyran)
MN till Timmernabben (elitfyran)

Jag är osäker hur det blev med Jallo Eliassi som skulle provspela för ett division fyra lag i Växjö.

In går:
Tobias Krantz från Blomstermåla IK.
Martin Lindqvist från Blomstermåla IK.
Jimmy från Hällaryds IF.

Utöver detta återstår att se om några spelare från B-laget kommer att ges chansen i A-lagstruppen.

Jag återkommer med analys och presentation av truppen längre fram.

Noterar också att damtruppen nu är presenterad på GIFs nya hemsida. Snart dags för herrarna att visa upp sig?

1 kommentar:

Anonym sa...

vad jag vet så har inte (M-N)spelat någon match för m-ås gif.