28 maj 2017

En smärtsam process i livet...

Klart ni ville läsa om det. 😏😏😏😏

Jag genomgår just nu en oerhört smärtsam process i livet...har levt i förnekelse...trodde aldrig jag skulle behöva säga det här...har verkligen kämpat för att stå emot...nu säger jag det...jag älskar Håkan Hellström! Det här är så galet bra.



Ännu en orsak till att ta Hellströmpojken till hjärtat.



Blueshelgen är över. Har umgåtts med människor jag tycker om och som betyder något på riktigt. Samtal långt bortom tidens yta och hyckleri. Skratt som bottnar i något. Mer behöver inte sägas.

Annars då? Många känslomässiga processer nu, somliga med spår till barndomen. Min mentala hälsa är det inget större fel på. Helt normalt att må både bra och dåligt samtidigt. Och jag är så van vid att både glädje och smärta finns samtidigt att jag reder ut sådant med hyfsad värdighet. Mer synd om dom som går runt i sina skal som tickande bomber. 

Tänker löst på idéer till nya spännande bokprojekt. Finns redan tankar på samarbete som väl kommer få folk att sätta kaffet i vrångstrupen. Men ska bli så himla roligt. Skulle också vilja starta upp något slags författarnätverk i Mönsteråsbygden.

Inga kommentarer: