30 juli 2010

Fasansfulla färder i vidunderliga farkoster

Är nu hemma efter en liten tur till Göteborg. Allt återgår till det vanliga efter vådliga bilfärder i storstadens centrum och mer eller mindre fasansfulla färder i vidunderliga farkoster på Liseberg. Några bildbevis för Balder, Kanonen och Flumeride finns som väl är inte.


Den här djävulsmaskinen gav jag mig upp i.


Bildbevis på att jag var högt uppe i luften.


Ännu ett bildbevis på mina bravader.


Dottern körde bättre än grabbarna.


Kaninresan passade mig utmärkt efter Flumeride, Kanonen, Balder och Rabalder.


Dottern tyckte kanske att Kaninresan var lite väl lugn.


Dottern vilar upp sig under Kaninresan.


Lite minigolf. Pappa vann på nästan nytt banrekord. Men dottern blir allt duktigare.


En attraktion i min smak.


Här bodde vi.


Givetvis åt vi på Kungstorgskaféet. Husmanskost och trevlig personal.

Inga kommentarer: