30 november 2011

”På Åsen” – ny upplaga på gång – förhandsbeställning kan göras

Min bok ”På Åsen – En resa genom tidernas Mönsterås” går att köpa igen om 2-3 veckor. Boken har varit slutsåld sedan augusti och jag har inte velat trycka upp en ny upplaga. Efter många om och men har jag dock beställt 100 ex till. Leveransen bör bli inom 14-21 dagar, men jag kan i nuläget inte lova leverans till jul. Eftersom upplagan bara är på 100 ex så blir den 10 kr dyrare än förra upplagan, dvs ca 264 kr.

Förhandsbeställning kan göras till min e-postadress joni7229@gmail.com
Eftersom jag redan fått ganska många förfrågningar, så rekommenderar jag att den som är intresserad beställer så snabbt som möjligt. För det här är definitivt sista upplagan.

2 kommentarer:

Thommy Johansson sa...

Hallå
Kul att din bok säljer så bra.
//Thommy Johansson

Daniel Skaret sa...

Jag kan verkligen reka ett köp av denna mycket välskrivna bok. Ett stort tack för ett väldigt bra jobb Jonny.