19 april 2012

GIF:s sista träning innan seriepremiären

Mönsteråsbloggen åkte ner till IP för att göra lite fotografering och kolla in lite av sista träningen med GIF innan seriespelet drar igång på lördag borta mot Braås. Och det var ett nöje att se vilken god stämning det var i truppen. Särskilt roligt var det att notera den mycket goda uppslutningen med bortåt 25 spelare, varav några jag inte hade förväntat mig. Kul! Även Daniel Skaret tror jag var med. Han kan inte sluta. Nu är det så pass många med att det blir ett u-lag även i år.

Mönsteråsbloggen fick också information om lite hemlisar inför lördagens match, men vad det var tänker jag inte tala om.
Det var god uppslutning på kvällens träning.




Den här fantastiska skylten satt på väggen i det ena omklädningsrummet, vilket gav mig ett gott skratt.

Div 5 östra startade annars ikväll med matchen Rödsle BK - Långemåla IF. Noterbart är att storfavoriterna Långemåla bara vann med 1-0.

Inga kommentarer: