9 maj 2012

Vinn två biljetter till fotbollsmatch - OBS: Tävlingen avslutad!

På nationaldagen den 6 juni klockan 15.00 spelar Oskarshamns AIK mot Ljungby i Oskarshamn. Jag har två fribiljetter (opersonliga) till denna match. Men eftersom Mönsterås GIF spelar match samma tid, så kan jag inte se OAIK. GIF prioriteras alltid. Jag anordnar därför en liten tävling, utifall någon mot förmodan inte ska se GIF spela.

Om du vill vinna biljetterna så ska du bara svara på tre enkla frågor och skicka svaren till mig på joni7229@gmail.com De två första inskickade rätta svaren vinner biljetterna. Jag uppdaterar denna artikel när tävlingen är avgjord.
Frågorna lyder:

1. Vilket år bildades Mönsterås GoIF?

2. Nämn en spelare som var med i GIF:s lag när man spelade i div 2 1966.

3. Vilket lag mötte GIF i kvalet till div 2 1983?

Inga kommentarer: