25 maj 2014

Unik bok i begränsad upplaga - snart kommer min nya bok

Just nu blir det mycket lansering av min nya bok som kommer den 3 juni - ”Mönsteråsbarn – Mitt liv på Åsen och andra ställen”. På 360 sidor vävs mitt liv ihop med Mönsterås historia. Det blir många minnen från uppväxten och skolorna i Mönsterås. Även åren i Växjö skildras, innan mina senaste 14 år i Mönsterås behandlas. Många lokala och angelägna teman tas upp.

Det blir en unik bok som kommer i en begränsad upplaga på 200 ex. 110 böcker är redan förhandsbeställda, så passa på. Boken är inte bara för den som känner mig, utan borde också vara given för den som har ett intresse för bygdens historia. Dessutom är 140 kr ett lågt pris. Jag tar inte ut någon vinst. Det är en unik bok som är rolig att äga och ha i bokhyllan.

Boken kan förhandsbokas direkt av mig på joni7229@gmail.com eller på 072-3054077, och så hör jag av mig när jag fått hem böckerna.

Den som vill köpa boken utan att gå via mig kan beställa den från förlagets nätbokhandel. (Då 183 kr)


110 av upplagans 200 ex är redan förhandsbokade, efter 2 veckors information bara på Internet.

Bokomslaget, utvecklat.


Inga kommentarer: