27 augusti 2015

Jag blir allt mer liberal för varje år som går...

Det finns dom som tycker att jag genom åren har varit för frispråkig på Mönteråsbloggen. Det är snart det enda skälet till att jag fortsätter. Kanske är det i denna inskränkthet och försök från andra att dra mina gränser, som bloggen har sitt existensberättigande. För i övrigt har den förlorat mycket i kvalitet. Jag hinner inte med fotbollen som förr, skriver inga historiska artiklar och orkar inte vara så politisk.

Men friheten är jag alltid beredd att stå upp för. I en mening blir jag allt mer liberal för varje år som går. Och då menar jag inte i traditionell politisk mening, utan mer som en livshållning. Ska utveckla ämnet vid tillfälle.

Jag hoppas återfå mina krafter och då blir det fler inlägg igen. Förhoppningsvis har jag något att berätta.

Inga kommentarer: