11 december 2015

En vecka att vara tacksam för

Det har varit en vecka att vara tacksam för. Jag tänker inte i första hand på att min nya bok har blivit köpt av många och hittills, mot förmodan, uppskattad. Allt det är fantastiskt roligt och absolut inget jag hade räknat med. När läsare finner boken bättre än författaren själv, så infinner sig en stark känsla av positiv förvåning. Samarbetet med Mönsterås bokhandel är också något jag uppskattar. Nya böcker väntas den 21 december. Boka gärna bok på joni7229@gmail.com eller 072-3054077

Även om jag är oerhört tacksam för responsen kring boken och tänker fira med ett glas rött ikväll, så är det en annan sak som mest värmer hjärtat. Att som förälder få se sitt barn skratta och le i harmoni igen efter ett par tuffa år skänker den största och djupaste glädjen man kan erfara. Att nå dit var betydligt svårare än att skriva en bok. 




Inga kommentarer: