29 oktober 2017

116 av 200 förhandsbokade

Upplagan på min nya deckare blir 200. Förhandsbeställningarna är just nu 116. Förmodligen tar jag hem 150 böcker och låter förlaget ha kvar 50 så att boken även kan köpas via deras nätbokhandel och Adlibris. Aldrig tidigare har förhandsbokningarna varit så många och då har jag knappt marknadsfört boken, annat än på bloggen och på FB. 

Boken gick till tryckeriet i fredags och beräknas vara klar där den 10 november. Sedan tar det väl någon vecka innan jag får hem kartongerna.

Säljer upplagan slut snabbt kanske jag låter trycka upp 100 till, men vill man ha den före jul är det säkrast att beställa den redan nu, antingen till joni7229@gmail.com eller i en kommentar på bokens FB-sida. Priset om man köper den direkt av mig blir 160 kr. Vill man slippa ha med mig att göra kan man redan nu förhandsboka den via förlagets bokhandel.





Inga kommentarer: